2009-02-23

Et kult meme for en gangs skyld



Et meme forklares kanskje best på wikipedia. Jeg vet at jeg ikke har helt hjerne til å forklare det nå etter litt for mange timer på jobb. Kanskje prøver jeg kanskje en annen gang. Her er i hvert fall flere eksempler på hvor utrolig håpløse de fleste meme-er er.

Uansett: dette er gøy:

1 - Go to Wikipedia. Hit “random” or click http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random The first random Wikipedia article that comes up is the name of your band.

2 - Go to Quotations Page and select “random quotations” or click http://www.quotationspage.com/random.php3 - The last four or five words of the very LAST quote on the page is the title of your first album.

3 - Go to Flickr and click on “explore the last seven days” or click http://www.flickr.com/explore/interesting/7days - The third picture in the top row, no matter what it is, will be your album cover.

4 - Use Photoshop, Gimp or similar to put it all together.

Ikke helt fornøyd med mitt, har ikke helt designevnene som trengs. Skal mase på Mr. Mac-e-kult-åg-eg-har-photoshop (Tom) å få han til å vise hvordan det skal gjøres. Ellers så jeg det her først, og det har også inntatt Facebook, ser det ut som.

EDIT: Tom gruser meg med sitt bidrag:



EDIT": Jeg må bare prøve en gang til:



EDIT: Kjael kommer på banen med noe som må være dårlig sci-fi-synth-prog:



EDIT igjen: Trude kommer på banen:



2 kommentarer:

  1. Haha, neei, så kult! : D Skal jammen prøve om jeg klarer og gjøre det jeg og..

    SvarSlett
  2. Send det til meg, så offentliggjør vi det med brask og bram.

    Hva faen er brask? Eller bram?

    SvarSlett