2007-12-17

Til de av dere som tenkte at nå har Kjetil gått lei av den derre bloggen, tenkte jeg det ikke: Føkk øff!

Det har gått en tidsalder siden sist, men jeg har følgende gyldige grunner:

  1. Jeg har blitt master, og det tar litt på
  2. Trude bruker alltid maskinen for å se på strikkemønstre
  3. Det har vært kaldt
  4. Så det så
Skal prøve å kjøre på med mer nå, har blant annet en rystende, gigantisk anti-Team Trafikk og alle verdens busspassasjerer-post på gang. Den har opp til flere avsnitt!

Akkurat nå er jeg alene, Trude reiste i dag tidlig, og lot meg være igjen uten varmtvann(!) Varmtvann, strøm og annen luksus som frossenmat blir sett på som så selvfølgelig at når det er borte vet du ikke hva du skal gjøre. Vi tror kanskje at vi er siviliserte, men vi er bare et langt strømbrudd unna en apokalyptisk samfunnskollaps. Hvordan skal jeg få vasket meg selv? Eller få skylt tallerkenene ordentlig før jeg setter dem i oppvaskmaskinen? Rørleggeren kommer i morgen hvis han får tid (med andre ord: ut på nyåret en gang...)

Se i nåde.

1 kommentar:

  1. Takk og bukk for at jeg (delvis) får skylden. Jeg vil bare påpeke at vi har tre datamaskiner.

    Samtidig må jeg innrømme at jeg setter pris på å bli nevnt i bloggen din. Og det er jo en irritasjonsblogg, så det er vel på sin plass at jeg regemessig nevnes.

    Siden det er jul velger jeg derfor å svelge denne kamelen før jeg tar fatt på julemiddagen.

    God jul!

    SvarSlett